درباره ما

خدمات ما شامل

شرکت ویرا صنعت اسپوتا با شماره ثبت 614840 با بررسی نیازمندی های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع غذایی وابسته و بازار داخل با ارائه خدمات فنی و مهندسی جهت تامین، تولید و واردات کالا برای اجرای طرح ها و پروژه های صنعت، مهندسی معکوس قطعات ماشینری و فرآیندی، ارائه طرح های بهسازی صنایع، همچنین تامین مواد اولیه و تجهیزات، فعالیت خود را در تهران آغاز نموده و با تلاش مستمر و بهره گیری از دانش و فناوری روز دنیا و بهینه سازی امکانات و منابع، افق فعالیت های خود را به عنوان مشارکت در پروژه های نفت، گاز و صنایع دریایی جهت تامین و تدارک کالا قرار داده است.

تامین و تولید کالاهای ذیل، واردات کالا، مهندسی معکوس، مشاوره و همکاری، ارائه پیشنهادات فنی و مالی (ریالی، ارزی)

شرکت ویرا صنعت اسپوتا مفتختر است با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و مجرب و دارا بودن توانایی و روابط گسترده و مستقیم با تولید کنندگان داخلی و خارجی و حذف واسطه های موجود در تامین و عرضه اقلام برق، ابزار دقیق، ماشینری، تجهیزات ایمنی و آزمایشگاهی و انواع لوله، اتصالات، شیرآلات، شیرآلات کنترلی، گسکت، فلنج، پیچ و مهره، کانکتور در گرید و کلاس های مختلف کاری، به صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و نیروگاه ها ارائه خدمت نماید.

استدعا داریم در زمان برگزاری استعلامات خرید در ارتباط با اقلام قید شده فوق از این شرکت نیز استعلام قیمت بعمل آورید. شایان ذکر است این شرکت قبلا در خصوص تامین پمپ های Cryogenic از SEFCO نیز فعالیت داشته است.

موجب خرسندی ماست که این پل ارتباطی امکان تعامل با شما عزیزان را برای ما فراهم نماید.

آدرس

تهران بهبودی نبش کوی اسلامی پلاک 1 واحد 22

ایمیل

info@viravss.ir

تماس با ما

+98-021-66553336

Loading
Your message has been sent. Thank you!